Akut/Förebygg

Support

Support

Våra tjänster

När du arbetar med UCS IT Solutions kan du välja en skräddarsydd supporttjänst som passar dina behov. Våra supportavtal är enkla och tydliga.

Coronaviruset (Covid-19)
För frågor som rör distansarbete, installation av VPN och Office365 erhåller vi alla våra kunder just nu kostnadsfri servicedesk under denna period. Läs mer >

Vi hanterar allt från det avancerade utvecklingsprojektet och systemintegrationen till det som gör att vardagen på din arbetsplats fungerar: drift och produkter. Här ser du ett urval av de tjänster och lösningar vi erbjuder.

Självbetjäningsportal

I självbetjäningsportalen registrerar du som kund ditt ärende till vår Supportavdelning. Här har du god översikt och kan följa även tidigare lagda ärenden. Vår målsättning är att på denna sida lansera vår Kunskapsbank med självhjälpsguider och lösningar på kända problemställningar.

*Inloggning för support är endast för avtalskunder. Vill du bli avtalskund? Klicka här.

Fjärrsupport

Direktnedladdning av Teamviewer QuickSupport. Med Team Viewer kan UCS fjärrstyra Din dator och hjälpa Dig med Dina problem. Ladda hem Teamviewer QuickSupport och ge Partner-ID samt lösenord till din supportekniker. TeamViewer finns för både Windows och Apple.

Kontakt

Här hittar du kontaktuppgifter till oss på UCS IT. För avtalad support utanför kontorstid ber vi dig ringa ert dedikerade journummer som ni hittar i jouravtalet.

Saknar ni jouravtal? Då ber vi dig kontakta verksamhetsansvarig eller din säljkontakt för att undersöka möjligheten till snabbast möjliga service och diskutera ett eventuellt kommande avtal för framtiden.

Telefon:
013 36 92 26

Öppettider:
Vardagar 08:00 – 17:00
Lunchstängt mellan 12:00-13:00